Kosten bij Retouneren

Indien je een product terug stuurt voor reparatie of garantie, kun je te maken krijgen met mogelijke kosten.

Het gaat hierbij om de volgende kosten:

1) De kosten voor verzending
2) De kosten voor arbeid indien er geen defect is gevonden

1) De kosten voor verzending

Ik hanteer garantie op basis van carry-in. Dit houdt in dat zowel de verzendkosten en het risico van verzending van jouw adres naar mijn vestiging voor rekening van de klant is. De kosten voor het terugsturen van een product komt voor rekening van Jurk of Jurk indien:
- het een DOA product betreft
- het product verkeerd geleverd is door Jurk of Jurk
- of dat het een defect binnen de garantie is.

Hierbij geldt wel dat je de aanvraag binnen 8 dagen doet na levering van een nieuw product. Je dient de kosten van verzending naar mij in eerste instantie zelf te betalen. Je krijgt dit bedrag weer teruggestort op je rekening zodra je een mail stuurt met de gemaakte kosten naar jurkofjurk@yahoo.com en mits het onder de garantie bepaling valt.

Let op: Pakketten die niet voldoende gefrankeerd zijn, worden altijd door mij geweigerd.

2) De kosten voor arbeid indien er geen defect is gevonden

Als blijkt dat er door je eigen toedoen dingen stuk zijn en ik kan het repareren dan bereken ik minimaal € 15,-